söndag 18 november 2012

Fem faergglada!

Haer har det inte haent sa mycket idag. Fortfarande inte helt aterstaelld i kistan. Lite kaempigt att aeta. Och ris aer verkligen det absolut sista jag aer sugen pa nu. Men Uma goer verkligen sitt baesta, foerser mig med frukt och kokar groet och nudlar till mig istaellet.

Engelskalektionerna boerjade idag efter festivalen, meeeeen det visade sig att det aer ytterligare en helgdag imorgon. De har otroligt manga helgdagar och festivaler sa jag boerjar forsta varfoer det bara aer loerdag som aer ledig dag vanliga veckor...

Navael, bjuder pa fem faergglada bilder foer att liva upp tillvaron lite.












5 kommentarer:

  1. Skönt att Du börjar krya på Dig. Castor går storsundsrundan med raska steg.
    Pappa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sa bra att ponnyskrutten mar bra. Han far vael morot och puss?
      Haer har Anna fatt ganska hoeg feber igen verkar det som. Hoppas att det inte taenker smitta ocksa.
      Kramar

      Radera
  2. Usch å fy för sjukor, krya på er båda två!

    Din ponny såg till att jag fick göra leränglar i hagen häromdagen... Då var han billig kan jag lova!
    Kram Storasyster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, hoppas det blev fina aenglar, det aer vael kul att det finns lite riv i den gamla ponnyn :)

      Radera
  3. Fiiina bilder :) hoppas ni kryar på er snart!
    Kram lillasyster

    SvaraRadera