lördag 30 november 2019

Snart hemma!

Nu har jag anlänt Arlanda och sitter och väntar på maståget.

Det har varit en fantastisk resa på många sätt. Främst att få följa med mamma och se henne i sitt esse och träffa (kanske lite väl) många av hennes vänner och bekanta. Men så härligt att betrakta mamma och inse att hon passar väldigt bra här. Det hade jag svårt att tro!

Mount Elgon var en upplevelse i sig, som jag inte skulle vilja göra om! Eller jo, kanske om jag fick fem- sex dagar på mig så jag orkat lyfta blicken och se sig omkring. Att vara bättre tränad är förstås också ett alternativ...

Tanzania och havet var precis så härligt som man kan tänka sig. Men en kan ju verkligen undra om jag inte hade kunnat hitta ett liknande paradis liiiiiite närmare Dar es Salaam?

En månad går väldigt fort, men nu är jag redo att återvända till vardagen och min kökssoffa (tror jag)!

Om jag ids lägger jag upp bilder i de bildlösa inläggen när jag kommer hem. Det finns ju några gobitar att bjuda på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar